Ensimmäiset koko kynnen siirtokuvat

En ollut uskaltanut vielä kokeilla koko kynnen siirtokuvia, koska pelkäsin niiden olevan hankalia. Kun LadyQueenilta kysyttiin haluaisinko taas joitakin tuotteita testiin, päätin että nyt kokeilen näitä.

Olin lukenut muista blogeista, että koko kynnen siirtokuvat ovat monesti läpikuultavia, joten lakkasin ensin alle kaksi kerrosta Nfu Oh 336 -lakkaa (saatu kynsiharrastajien miitistä). Päädyin harmaaseen lakkaan, koska siirtokuvien pohjavärikin oli vaalea harmaa. Yllätyksekseni nämä siirtokuvat olivatkin helppoja käyttää! Kynnen yli mennyt osa irtosi melkein itsestään kun olin laittanut pikakuivattajaa.

Muihin kynsiin laitoin OPI A Oui Bit of Red -lakkaa, jonka omistaa nykyisin pikkusiskoni. Minulla on tällä hetkellä lähes kaikki siskoni lakat lainassa muutaman kuukauden vaihdon ajan, samoin kuin ne MoYou Londonin laatat jotka taisin tosin lainata jo toukokuussa. Täytynee palauttaa nekin sitten tammikuussa näiden lakkojen kanssa. A Oui Bit of Red oli alunperin minun, mutta kuten muutama muukin lakka, se on siirtynyt sittemmin pikkusiskon kokoelmiin.

Olin erittäin tyytyväinen siirtokuviin! Tosin näin suuret kukkakuviot olisivat varmaan toimineet paremmin pitemmissä kynsissä, mutta jos sitä ei oteta huomioon ei näissä ole mitään valittamista.


Lakat ja koristeet:


Orly Bonder
Nfu Oh 336 (saatu kynsiharrastajien miitistä)
OPI A Oui Bit of Red
Siirtokuvat (saatu blogin kautta / LadyQueen)
Glisten & Glow HK Girl

http://www.ladyqueen.com

2 kommenttia: