Töhrittyä pronssia

Tällä kertaa kynsille päätyi lakka, jota en enää omista. Se on tosin nyt minulla lainassa, kuten siskoni lähes koko kokoelma. En oikeasti tiedä mitä olen ajatellut kun olen lahjoittanut tämän lakan pois. Ilmeisesti ajattelin joskus, ettei pronssi ole yhtään kiva lakkaväri, vaikka onhan se. Paljon kivempi kuin esimerkiksi kulta.


Pronssikynsiin oli hankala keksiä kivoja koristeluja, mutta sitten muistin kelmutekniikan! Valitsin kelmutöhrintään kullanvärisen ja mustan lakan. Ensin töpöttelin kynsille Models Ownin kultalakkaa ja sitten vähän Wet n Wildin mustaa lakkaa. Minusta näistä tuli parhaat kelmutöpöttelyt jotka olen tehnyt.

Kuten näkyy, keskisormen kynnestä katkesi nurkka. Myöhemmin katkesi pari muutakin kynttä, joten nyt minulla on taas lyhyet kynnet. Se ei kyllä haittaa mitään, välillä onkin kiva pitää vähän lyhempiä kynsiä. Ihan selvästi kylmä ilma vaikuttaa tuohon katkeiluun, pitäisi selvästi ruveta öljyämään kynsiä ja kynsinauhoja useammin.


Lakat:


Trind Nail Repair
Gosh Golden Bronze
Models Own Gold Rush
Wet n Wild Ebony Hates Chris
Glisten & Glow HK Girl

7 kommenttia: