Happy Hands Stupid Flanders

Pakkanen aiheutti keskisormen kynnen katkeamisen hetki sen jälkeen, kun olin sanonut ääneen että tämä sää ei kyllä tee hyvää kynsilleni. Muut kynnet ovat toistaiseksi säästyneet ja toivottavasti säästyvät jatkossakin. Olen paikkaillut pahimpia liuskoittumia teepussin ja kynsiliiman avulla.

Joulu ja uudenvuodenaatto menivät tälläkin kertaa yksivärisillä kynsillä. Kummistakaan ei tullut otettua kuvaa, mutta muistaakseni jouluna kynsillä oli OPI A Woman's Prague-ative ja uutenavuotena OPI Green on the Runway. En tiedä miksi, mutta en koskaan viitsi tehdä mitään juhlapäiviä varten erikoisempia kynsiä. Koko loman aikana olen lakannut kynnet ehkä kolmesti. Outoa, koska luulisi, että lakkaan lomalla useammin kun aikaa kerran on.


Lakkasin kynnet ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella eilen. Minulla ei ollut minkäänlaista ideaa kun aloitin lakkaamisen, mutta lopulta sain valittua lakaksi Happy Handsin Stupid Flanders -lakan. Tietysti valitsin lakan vasta, kun olin jo laittanut aluslakkaa joten peel off jäi tällä kertaa laittamatta. Poisto-operaatiosta tulee mielenkiintoinen, ja toivon, että meillä on vielä foliota.

Koska tiedän, että tämän lakan poistaminen tulee olemaan hankalaa, jätin lakkaamisen kolmeen kerrokseen (poislukien alus- ja päällyslakka). Neljäs olisi ollut syytä laittaa paremman peittävyyden saavuttamiseksi, mutta laiskuus voitti jälleen kerran.


Lakat:


Mereneid Sari Base Coat Ridgefiller Rose (saatu kynsiharrastajien miitistä / Mereneid)
Happy Hands Stupid Flanders
Glisten & Glow HK Girl

2 kommenttia: