Essence Berry-tale

En olekaan varmaan maininnut, että sain lokakuun lopussa tilattua Essencen joulukalenterin. Olen kokeillut tähän mennessä tulleista (kirjoitan tätä 11. joulukuuta) lakoista vasta yhtä ja se on violetti shimmerlakka nimeltä Berry-tale. En muista mistä luukusta se tuli, mutta sillä tuskin on merkitystäkään, kun kaikilla tuntuu olevan lakat eri järjestyksessä näissä kalentereissa.


Minulla ei ole koskaan ennen ollut tämänsävyistä lakkaa, ja Berry-tale näyttikin omasta mielestäni kynsillä todella oudolta! Sain tästä kuitenkin enemmän kehuja kuin muistan saaneeni mistään muusta lakasta. Tällainen violettihan on oikeastaan aika perusväri kynsilakoissa, mutta eipä minulla ole ollut tavallista pinkkiäkään. Pidin tätä lakkaa kuitenkin kynsillä useamman päivän, vaikka se ei tuntunut ollenkaan omalta.

Lakat:


Trind Nail Repair
Essence Berry-tale
Mereneid Top It All Top Coat (saatu kynsiharrastajien miitistä)

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo vielä tullu tätä tosta kalenterista. Ootan kovasti tätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli tällä viikolla vain jotain vaaleita. Tylsää, että tuli niin samanlaisia monta putkeen!

      Poista