Keltaiset syksykynnet

Minulla on tapana tehdä joka syksy liukuväri keltaisella ja oranssilla. Niin oli tarkoitus tehdä nytkin. Kuitenkin rupesin taas vaihteeksi lakkaamaan kynsiä liian myöhään illasta, joten kynsistä tuli vain keltaiset. Viitsin sentään lakata päälle vielä kerroksen Goshin Rainbow-flakielakkaa.


Blogin päivittely jäi taas pariksi viikoksi. Nimittäin tuli hieman (eli niin paljon että tarttui muillekin) stressattua harjoittelupaikan löytymistä. Onneksi sain kuitenkin lopulta paikan ja siellä meneekin sitten pari kuukautta. Joulukuussa takaisin kouluun.

Keltainen lakka on Essencen Hello Sunshine!, jota olen käyttänyt epäilyttävän paljon. Siis minähän en oikeasti tykkää keltaisesta ollenkaan (seli seli..) joten on kummallista että tämä on kulunut melkein puoleenväliin. Ikävä kyllä sävy taitaa olla lopetettu, joten joudun jossain vaiheessa etsimään uuden hyvän keltaisen. Luultavasti se on OPI I Just Can't Cope-acabana. Harmi, kun en ostanut sitä silloin kun näin sen Sokoksen alennuskorissa kymmenen euron hintaan.

Onko teillä jotain sellaisia värejä joista ette pidä periaatteessa ollenkaan, mutta kynsillä ne menevät? Minulla on keltaisen lisäksi ainakin violetti, tosin vaaleanviolettiin en koske vieläkään.


Lakat:


Trind Nail Repair
Essence Hello Sunshine!
Gosh Rainbow
Glisten & Glow HK Girl

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Pidinkin näitä yllättävän pitkään.

      Poista
  2. Älä Heta yhtään selitä keltaisesta. Se on hieno väri. Esim. minulla on jopa 2 kpl keltaisia päällystakkeja. Omistan tosin myös tummanvioletin, ohuen villakangastakin. (Vaaleanviolettiin en kyllä koske minäkään.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä luulen että näyttäisin keltaisissa vaatteissa lähinnä sairaalta. :D

      Poista
    2. Sekin riippuu keltaisesta. Kalpeankeltainen ei varmaan näyttäisi hyvältä, mutta esimerkiksi tuon lakan värinen voisi näyttääkin. :) Minulla on nyt päällä mekko, joka on hyvin lähellä tuota väriä.

      Poista