China Glaze Skyscraper hopeakärjillä

China Glazen vuonna 2011 ilmestynyt Metro-kokoelma oli minulle mieleinen ja ostinkin siitä kolme lakkaa. Tällä kertaa kynsillä nähtävän Skyscraperin lisäksi minulla on Westside Warrior ja Midtown Magic. Näistä kolmesta olen käyttänyt useimmin Skyscraperia.


Skyscraper oli peittävä kolmella kerroksella. Enempää en olisi halunnut laittaakaan, koska monesti tällaiset lakat kuoriutuvat helposti pois jos niitä kerrostaa liikaa. En halunnut pelkästään yksiväristä lakkausta, joten laitoin kärkiin Models Ownin Sterling Silver -lakkaa.


Kuten kuvistakin huomaa, lyhensin kynsiäni reilusti. Kyllästyin siihen miten rumasti keskisormien ja etusormien kynnet taipuivat. Todennäköisestihän minulla on kohta taas yhtä pitkät kynnet kuin ennen lyhennystä, koska olen laiska viilaaja.


Ei kommentteja

Lähetä kommentti