Essence What a Grey-t Night

Oli tarve saada vaihdettua lakat nopeasti ja sellaiseen tilanteeseen sopii parhaiten jokin vaalea, neutraali lakka. Minä kuitenkin tykkään, että neutraaleissakin lakoissa olisi jotain mielenkiintoista, joten tällä kertaa valitsin kynsille Essencen vuoden 2015 joulukalenterista tulleen What a Grey-t Night -shimmerlakan.


En ole lakannut tällä kertaakaan aikaisemmin, koska silloin kun olen aikonut lakata tällä, olen ollut yksin kotona enkä ole saanut pulloa auki. :D Joissakin näistä joulukalenterilakoista on ollut korkit niin tiukalla että en ole saanut millään niitä avattua itse. Tämä ei siis ole ainoa. Onneksi tällä kertaa avausapua oli saatavilla ja lakka pääsi kynsille asti.



What a Grey-t Night on likaisenharmaa lakka, jossa on minun silmiini kuparinväristä shimmeriä. Yllätyksekseni lakka levittyi ongelmitta ja kaksi kerrota riitti peittävyyteen. Minulla on tapana, että kun käytän jotain lakkaa ensimmäistä kertaa, jätän sen koristelematta ja niin tein tälläkin kertaa. Tähän olisi sopinut päälle esimerkiksi jonkinlainen leimaus tai vaikka yksinkertaiset siirtokuvat.

Lakat:


Trind Nail Repair
Essence What a Grey-t Night
Glisten & Glow HK Girl

Ei kommentteja

Lähetä kommentti